29 november

Med stor risk för o bli tjatig .... MEN ... 2 dagar kvar ;-) ... 
Nästa vecka ska jag stå med piskan på målarna, kan undra om dom jobbar
nätterna oxå ? !!  
Bara skojar ...men det ska ju bli sååå skönt !!! 
 
Idag har jag en alldeles egen fredag, ska åka o handla lite mat. Städa o få upp lite
ljusstakar o så. 
Har inte den rätta lusten o julpynta i år. Är ju nån som fattas ... ♥
Kommer alldeles säkert att bli en fin jul ändå, men dock väldigt annorlunda. 
 
Ha en go helg !
 
 
#1 - - Shandra:

Usch kan inte föreställa mig en jul utan sitt/sina
barn! Stor kram från mig!

#2 - - Malin :

❤️️❤️️❤️️

#3 - - Ellen:

Urs nä denna julen kommer inte bli densamma utan julsaker här hemma. Inte för att jag är den pyssligaste på denna jord men lite julsaker uppe hade ju inte varit helt fel. Har bestämt mig för att inte sätta upp något i år pga rensningen här hemma.
Så spännande att ni är på G med lägenheten nu. Ser jag din bil där så kommer jag inom en dag.... vill snacka flyttkartonger och annat flyttrelaterat hahahaha!
Sänder er en massa styrkekramar att klara denna julen utan Helle!!!! Har en vag aning om att hon gett direktiv om hur hon vill att ni ska fortsätta fira jul så antar du bara får lyda henne så gott det går.
KRAM!