28 februari

Igår hade vi en liten träff, Helles goa vänner, Eas o jag.
Vi träffades i Helles lägenhet o alla fick säga Hej då till den .
Va verkligen jättetrevligt, så Tack alla för att ni ville komma ♥
 
Nu har jag varit hos Pippi o klippt mej, det va riktigt nödvändigt nu, kan jag säg. 
Har ju inte direkt långt hår, men jäkligt tjockt ....... inte alltid en fördel !! 
 
Ha en bra dag alla !! 
 
 
#1 - - Josefin:

Låter som att det var en bra träff <3
Skönt med frisörbesök! Alltid lika härligt att få bli ompysslad och fin :-) kram

#2 - - Ellen:

Kan tänka det blev många skratt och tårar i Helle´s lägenhet med girlsen... och Eas ;-)
Himla skönt att klippa sig... jag ska iväg den 20/3 och längtar redan.

#3 - - anna:

beklagar verkligen det som hänt kännde inte helle så väl men hon gick en klass under mig tyckte alltid hon va en super mysig tjej